۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
    جستجو   لوازم شخصی و سلامت   ماساژور   ماساژور تفنگی حرارتی شیائومی Xiaomi Mijia Fascia Gun 2 MJJMQ05-ZJ
ماساژور تفنگی حرارتی شیائومی Xiaomi Mijia Fascia Gun 2 MJJMQ05-ZJ
ماساژور تفنگی حرارتی شیائومی Xiaomi Mijia Fascia Gun 2 MJJMQ05-ZJ
ماساژور تفنگی حرارتی شیائومی Xiaomi Mijia Fascia Gun 2 MJJMQ05-ZJ
ماساژور تفنگی حرارتی شیائومی Xiaomi Mijia Fascia Gun 2 MJJMQ05-ZJ
ماساژور تفنگی حرارتی شیائومی Xiaomi Mijia Fascia Gun 2 MJJMQ05-ZJ

ماساژور تفنگی حرارتی شیائومی Xiaomi Mijia Fascia Gun 2 MJJMQ05-ZJ

 تعداد
۱
 قیمت
۹,۳۹۰,۰۰۰ تومان

ماساژور تفنگی حرارتی شیائومی Xiaomi Mijia MJJMQ05-ZJ
خستگی ناشی از ساعت‌های کاری و فعالیت زیاد اگر در بدن انباشته شود به مرور باعث بروز بیماری های جدی در ما می شود. همچنین بسیاری از ما به خاطر فعالیت های ورزشی که داریم، ممکن است با کوفتگی و خستگی در عضلات خود مواجه شویم و بر بخوریم؛ برای جلوگیری از این اتفاق ها شرکت شیائومی یک ابزار سلامتی برای ماساژ موثر بدن طراحی و تولید کرده است. خرید ماساژور Xiaomi Mijia MJJMQ05-ZJ می‌تواند شما را از رفتن به سالن‌های ماساژ و هزینه‌های اضافی بی نیاز کند و بدین ترتیب در وقتتان نیز صرفه جویی می‌شود.

مشخصات ماساژور تفنگی Xiaomi Mijia MJJMQ05-ZJ

ماساژور شیائومی Mijia MJJMQ05-ZJ دارای طراحی شیک و ابعاد 219*140*65 میلی متر است؛ به علت ابعاد و وزن مناسب شما می توانید این ماساژور شیائومی را با خود به هرجای متنقل کنید و از آن در هر مکانی استفاده کنید. دسته ی ماساژور تفنگی Xiaomi Mijia MJJMQ05-ZJ به صورتی طراحی شده تا بتوانید شانه ها و دیگر نقاط بدن خود را با این ماساژور به راحتی ماساژ دهید. بر روی بدنه ی (قسمت انتهای) ماساژور تفنگی شیائومی MJJMQ05-ZJ یک صفحه لمسی تعبیه شده که به کمک آن می توانید حالت‌های مختلف این ماساژور و همچنین گرمایش را انتخاب کنید.

موتور قدرتمند و 4 حالت سرعت

ماساژور Xiaomi Mijia MJJMQ05-ZJ دارای موتوری قدرتمند ازنوع براش لس بوده که نسل جدید موتورهای مغناطیسی است. با دور موتور 3200 دور در دقیقه و گشتاور 600 نیوتون متر است. و دامنه جابه جایی سری این ماساژور 10 میلیمتر بوده که این دامنه ی جابجایی باعث شده این دستگاه ماساژ دهنده عمیق عضلات باشد که این ویژگی باعث شل شدن عضلات نیز خواهد شد؛ بعلاوه توان کلی این ماساژور 15 وات است. قدرت فشار برابر با 18 کیلوگرم بوده که این ماساژور قدرت بالایی برای ماساژ موثر بدن شما دارد.
ماساژور شیائومی Mijia MJJMQ05-ZJ دارای 4 حالت مختلف سرعت است. این 4 حالت به شرح زیر است:

دور موتور 1500 دور بر دقیقه: ماساژ سبک
دور موتور 2400 دور بر دقیقه: فعال کردن عضلات
دور موتور 3200 دور بر دقیقه: رفع گرفتگی عمیق عضلات
دور موتور 155-2400 دور بر دقیقه: ماساژ متغیر برای شبیه سازی ماساژ بالشی

کمپرس گرم، رفع کننده خستگی
ماساژور شیائومی MJJMQ05-ZJ مجهز به کمپرس گرم با حرارت 45 درجه است تا گردش خون را سرعت بخشد و کاهش تنش عضلانی کمک کند. همچنین این قابلیت منجر به شل شدن عضلات برای بالا بردن تاثیر ماساژ چرخشی می شود. ضمن اینکه خود به خود خستگی شما را رفع می کند.

4 سری مختلف برای ماساژ
ماساژور تفنگی شیائومی MJJMQ05-ZJ دارای یک سری به صورت پیش‌فرض و سه سری به صورت جداگانه است. در نتیجه شما می‌توانید با 4 سری مختلف که با توجه به کاربرد آن ها سری مورد نظر را انتخاب کنید. بعد از اتصال سری مورد نظر، کلید پاور را فشار دهید تا سرعت ماساژ را انتخاب کنید.

سری گلوله‌ای: برای ماساژ عمقی و مفاصل
سری 2 انگشتی U شکل: مناسب برای ماساژ شانه، گردن و ستون فقرات
سری تخت: مناسب برای تمام قسمت های بدن مخصوصا شانه و پشت
سری گرد: ناسب برای عضله های بزرگ تر مانند کمر، پاها و باسن
نکته قابل توجه این است که تمامی سری‌های Mijia Fascia Gun 2 از سیلیکون نرم و مناسب برای پوست انسان ساخته شده که هیچ عارضه‌ای برای پوست شما ایجاد نمی‌کند.

باتری 2450 میلی آمپر ساعت
ظرفیت باتری ماساژور Xiaomi Mijia MJJMQ05-ZJ برابر 2450 میلی آمپر ساعت است. شما می توانید با درگاه تعبیه شده این ماساژور را ظرف 3 ساعت شارژ کنید. طبق گفته ی شرکت شیائومی با پر بودن شارژ این محصول شما می توانید تا حدود 10 ساعت از این ماساژور استفاده کنید. البته این عدد در حالت آزمایشگاهی بوده و امکان دارد در استفاده روزمره مقداری متفاوت باشد.

برندشیائومی
ابعاد219*140*65 میلی متر
وزنحدود 800 گرم
سایر ویژگی ها4 سری ماساژ مختلف برای تمام نقاط بدن | قابلیت ماساژ در 4 سطح | دامنه جابه جایی سری ماساژور 10 میلی متر | کمپرس آب گرم با 4 دما | صفحه لمسی
  امتیاز کاربران به:

ماساژور تفنگی حرارتی شیائومی Xiaomi Mijia Fascia Gun 2 MJJMQ05-ZJ

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط